We hebben hier de meest gestelde vragen die bij ons binnenkomen beantwoord. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.
Als TopzorgGroep willen wij Nederland fitter, gezonder en gelukkiger maken. Dit doen wij door samen te werken en beschikken over veel verschillende specialismes onder een dak. Samen kunnen wij betere zorg bieden. Wil je meer over ons lezen? Klik dan hier.
Een aantal dingen zijn van belang als je wilt inloggen op het klantenportaal van TopzorgGroep. Inloggen is alleen mogelijk via een computer of laptop. Daarnaast raden wij je aan om de browser ‘Google Chrome’ of ‘Mozilla Firefox’ te gebruiken, en het wachtwoord in te voeren door het zelf te typen. Als het inloggen alsnog niet lukt, neem dan contact met ons op.
Meerdere praktijken in Nederland hebben zich aangesloten bij TopzorgGroep. Het kan zo zijn dat jouw oude praktijk zich onder de naam van TopzorgGroep vertegenwoordigd. Voor een volledig overzicht van alle praktijken die zich hebben aangesloten bij TopzorgGroep ga je naar deze pagina.
De dichtstbijzijnde TopzorgGroep praktijk kun je checken op onze locatiepagina. Op de vestigingpagina van jouw dichtstbijzijnde praktijk staat alle informatie die je nodig hebt om een afspraak te maken en contact op te nemen.
Kijk voor de route naar jouw praktijk op onze locatie pagina en ga naar de dichtstbijzijnde locatie.
De meeste TopzorgGroep praktijken zijn van maandag tot en met vrijdag geopend tussen 8.00 en 17.00 uur. Sommige praktijken zijn ook ’s avonds geopend. Kijk voor de actuele openingstijden van jouw praktijk op de desbetreffende locatie pagina.
Als je vanwege medische redenen niet naar onze praktijk kan komen, is een behandeling aan huis zeker mogelijk. Let wel op dat je een verwijzing van de (huis)arts nodig hebt om een behandeling aan huis te krijgen.
Afhankelijk van jouw klachten zal een behandeling bij TopzorgGroep ongeveer 30 minuten duren.
Neem contact met ons op zodat wij jouw gegevens in de agenda van de behandelaar kunnen noteren. Op deze manier kan jouw behandelaar op een later moment contact met je opnemen. Graag noteren we de reden voor het contact met jouw behandelaar.
Jouw voorkeur voor één bepaalde behandelaar kun je aangeven per telefoon of e-mail. Let wel op dat de wachttijd langer dan 24 uur kan zijn voor een afspraak.
In de meeste gevallen heb je geen verwijsbrief van de huisarts nodig voor een bezoek aan de fysiotherapeut. In sommige gevallen is het raadzaam om eerst contact op te nemen met jouw huisarts. Bijvoorbeeld na een ongeval of als je voor een aandoening zoals COPD, diabetes of Parkinson naar de fysiotherapeut gaat.
Je kunt een afspraak bij ons maken via de website, per telefoon of e-mail. Onze afspraken worden vanaf 7.30 uur ’s ochtends ingepland. Daarnaast wordt iedere nieuwe cliënt na het eerste contact binnen 24 uur geholpen.
Wij adviseren je om telefonisch contact op te nemen om jouw geplande afspraak te verzetten of af te zeggen. Let op dat afspraken die korter dan 24 uur van tevoren worden afgezegd, in rekening worden gebracht.
Dit kan verschillende redenen hebben. Hoogstwaarschijnlijk is er iets misgegaan in de agenda van de behandelaar, waardoor de locatie onjuist is. Neem voor de zekerheid contact met ons op om het controleren.
Voor jouw eerste afspraak verzoeken wij jou om een handdoek, geldig legitimatiebewijs en (indien nodig) een verwijsbrief van de huisarts mee te nemen.
Of jouw behandeling wordt vergoed vanuit de verzekering, hangt af van je aanvullende verzekering. Ons advies is om contact op te nemen met jouw verzekeringsmaatschappij, zodat je kunt controleren hoeveel behandelingen je vergoed krijgt. Zodra je niet aanvullend verzeker bent, geldt onze tarievenlijst.
Als je een chronische aandoening hebt, wordt jouw fysiotherapiebehandeling in sommige gevallen vergoed. Er zijn echter enkele voorwaarden waar je rekening mee moet houden. Ons advies is om contact op te nemen met jouw verzekeringsmaatschappij, zodat je kunt controleren hoeveel behandelingen je vergoed krijgt.
Of je revalidatiebehandeling wordt vergoed, hangt af van verschillende factoren, waaronder je zorgverzekering en de aard van je revalidatie. Voor vragen over de vergoeding van je revalidatiebehandeling kun je contact met ons opnemen.
Voor vragen over jouw factuur of rekening kun je contact met ons opnemen. Wij zullen dan samen met jou kijken wat we voor je kunnen betekenen.